Wtryskiwacze Common Rail Siemens VDO Continental

Czyszczenie i testowanie wtryskiwacza

  • czyszczenie zewnętrzne metodą ultradźwiękową z zabezpieczeniem przed kawitacją w myjkach ultradźwiękowych Carbon Zapp
  • czyszczenie wewnętrzne wysokociśnieniowe z wysterowaniem wtryskiwacza, usuwające rozkruszone zabrudzenia pozostałe po czyszczeniu ultradźwiękowym i ciężkie do usunięcia osady węglowe oraz żywice
  • pomiary obwodu elektrycznego wtryskiwacza
  • test elektroniczny na urządzeniu Carbon Zapp CRU2R z wydrukiem wartości i oceną wg bazy danych:
    • test rozpylania
    • test obwodu elektronicznego wtryskiwacza: rezystancja, pojemność
    • test szczelności
    • test ciśnienia otwarcia wtryskiwacza Common Rail przy podaniu sygnału wysterowującego
    • kilkupunktowy test dawek wtryskowych i przelewów w różnym zakresie obciążeń
    • test czasu reakcji wtryskiwacza na jego wysterowanie oraz pomiar czy każdy impuls sterujący przełożył się na faktycznie otwarcie rozpylacza
    • nadanie nowego kodu IIC do wtryskiwacza Siemens VDO Continental
    • jeżeli wtryskiwacz tego wymaga, przeprowadzamy proces rewitalizacji stosu piezo

Wtryskiwacz osiąga zadane parametry

Nie ma potrzeby weryfikacji i naprawy. Dostarczamy protokół z wynikami testu.

Wtryskiwacz nie osiąga zadanych parametrów

wymagana weryfikacja i naprawa.

  • Opłata pobierana niezależnie od wyniku testu

Weryfikacja i naprawa wtryskiwacza

  • weryfikacja wtryskiwacza
  • wymiana końcówki wtryskiwacza
  • test końcowy i regulacja wtryskiwacza

Wtryskiwacz sprawny

24 miesiące gwarancji + protokół z wynikami testu

Wtryskiwacz nadal nie osiąga zadanych parametrów

 

Nie płacisz za weryfikację i próbę naprawy. Ponosisz jedynie koszt czyszczenia i pierwszego testowania! (wtryskiwacz odbierasz ze starą końcówką)

 

W cenie weryfikacji i naprawy zawarto koszt nowej końcówki i nakrętki do wtryskiwacza Common Rail Siemens VDO Continental oraz usługę pierwszego czyszczenia i testowania.

UWAGA! Nowe końcówki z nakrętkami do wtryskiwaczy Common Rail Siemens VDO Continental dostępne są jedynie do wybranych numerów katalogowych wtryskiwaczy. W przypadku braku dostępności nowych końcówek weryfikacja i naprawa nie jest możliwa.

 

Jeżeli wtryskiwacz jest uszkodzony elektrycznie i wymaga wymiany modułu piezoelektrycznego, proponujemy naprawę z jego wymianą. W takim wypadku wycenę wykonujemy indywidualnie w zależności od typu i numeru wtryskiwacza oraz rodzaju jego uszkodzeń.